مثال های پیشبرد فروش

شرکت های موفق می دانند که پیشبرد فروش یکی از موثرترین روش ها برای افزایش فروش ، افزایش رضایت مشتری و افزایش آگاهی از برند است . تبلیغات فروش و یا به عبارتی آمیخته بازاریابی برای دهه ها با موفقیت بزرگ مورد استفاده قرار گرفته اند ، صرف نظر از صنعت و یا اندازه کسب و کارتان ، تکنیک هایی برای ارتقای فروش وجود دارند که میتوانند برای شما نیز مفید واقع شوند . راه های بسیار زیادی برای تبلیغ کسب و کار خود با پول و یا بدون پول وجود دارد که نیازی نیست دیگر نگران درآمد ضعیف خود باشید .
مثال های پیشبرد فروش
در اینجا چند مورد از ایده های ارتقای فروش جهانی را آورده ایم ، هدف تمامی این موارد از تبلیغات ؛ افزایش فروش ، تشویق مجدد تجارت و افزایش آگاهی از برند بوده است .
- نمونه رایگان : این روش را یکی از بهترین نمونه های پیشبرد فروش می توان نام برد . این استراتژی با ارائه نمونه های رایگان به همه فروشگاه ها آن هم بدون توجه به خرید مشتری ، می تواند محصولات شما را به مشتریان معرفی کند تا آنان از صمیم قلب خریدار محصولات شما شوند .
- یکی بخرید ، یکی رایگان دریافت کنید : یکی خرید کنید ، یکی رایگان بگیرید از محبوب ترین انواع تبلیغات فروش است . ارائه دو محصول مورد تقاضا با قیمت کاهش یافته و برای مدت کوتاه ، احساس فوریت را در فرد ایجاد می کند که می تواند فروش را افزایش داده و دارایی های اضافی را پاک کند .
- تبلیغات بازگشت نقدی : بسیاری از مصرف کنندگان موافق هستند که وقتی در ازای آن مقداری پول دریافت میکنید ، خرج کردن آن قدر هم بد نیست . تقریباً مانند این است که از ابتدا هزینه کمتری بپردازید و سپس پول اضافی برای دریافت سایر محصولات مطلوب داشته باشید . به علاوه ، بازپرداخت به مشتریان از این طریق معمولاً منجر به وفاداری و تجارت بیشتر آنها می شود . این نوع پیشنهاد هم برای شما و هم برای مشتریانتان یک برد برد تلقی می شود .
- تخفیف سبک زندگی : تخفیفهای سبک زندگی برای یک حرفه ، گروه سنی یا جمعیتی خاصی از جمله ؛ معلمان ، دانش آموزان ، جانبازان و سالمندان اعمال میشوند . میتوانید این تبلیغات را در تمام طول سال ارائه دهید ، چرا که ماه ها و روز هایی از سال نیز به گروه های خاصی از افراد اختصاص داده می شوند ، بنابراین حتماً از آن استفاده کنید .
- فروش فلش و تخفیف : فروش فلش باعث ایجاد حس فوریت در بین مشتریان شما برای خرید می شود . بنابراین به خصوص اگر کسب و کاری دارید که فروش آنلاین زیادی انجام میدهد ، فروش فلش ممکن است یکی از موثرترین استراتژیهای ارتقای فروش برای شما باشد . حداقل دو راه برای این نوع پیشبرد فروش وجود دارد . یکی ، شما می توانید یک یا دو بار در سال یک فروش فلش انجام دهید . یا دوم ، میتوانید هر ماه یکی را در یک برنامه مشخص انجام دهید تا مردم رویداد را پیش بینی کنند و آماده خرید در کوتاه مدت باشند . در هر صورت ، مطمئن شوید که از رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی ایمیلی برای اعلام زمان وقوع فروش استفاده کنید .
- کوپن : شما می توانید کوپن ها را از طریق ایمیل ، وب سایت خود و یا مواد چاپی مانند بسته بندی محصول ، کاتالوگ و غیره ارائه دهید . آنها راهی عالی برای تشکر از مشتریان فعلی شما و تشویق آنها به ادامه تجارت با شما هستند . در واقع یکی از راه هایی که می توانید مردم را در مورد خرید بعدی خود با شما هیجان زده کنید ، ارائه یک کوپن مرموز است .
- مسابقات رسانه های اجتماعی و هدایا : یک مسابقه یا جایزه در پلتفرم اجتماعی انتخابی مخاطب هدف شما ، راهی عالی برای علاقه مند کردن مشتریان جدید به کسب و کار شما و به دست آوردن فالوورهای با کیفیت بیشتر می باشد . برای مثال ؛ یکی از روشهای رایج این است که از فالوورها بخواهید تعداد معینی از افراد را در نظرات تگ کنند و یا در استوری هایشان پست کنند تا برای برنده شدن بتوانند وارد شوند .
بدون شک حداقل مواردی وجود دارد که می توانید با هزینه اندک و یا بدون هزینه آن را اجرا و آزمایش کنید . همانطور که در مورد آن بحث کردیم ، مزایای استفاده از تبلیغات فروش می تواند ارزش تلاش را داشته باشد . کافی است بر تعریف پیشبرد فروش تسلط کافی را داشته باشید .

پیشبرد فروش چیست؟
پیشبرد فروش هر گونه تعهدی است که توسط یک سازمان برای افزایش فروش و یا تشویق به استفاده یا آزمایش یک محصول و یا خدمات طراحی شده است . تبلیغات فروش اشکال مختلفی دارد ، اما همه آنها بر متقاعد کردن مخاطبان هدف و برای تبدیل شدن به مشتریان یک تجارت متمرکز هستند . تبلیغات فروش را می توان از طریق کانال های رایگان مانند رسانه های اجتماعی ، ایمیل یا وب سایت شما اعلام کرد . یا می توانند نقطه کانونی کمپین های تبلیغاتی پولی شما مانند تبلیغات لینکدین یا تبلیغات گوگل باشند . یک تبلیغ فروش موثر از تصاویر ، کپی موثر و منطق برای جلب توجه نیاز ها ، ارزش ها و احساسات مخاطبان هدف شما استفاده می کند و از آنها دعوت میکند تا محصولات و یا خدمات شما را خریداری کنند . تبلیغات فروش جزو مهمی از استراتژی رشد بازار محسوب می شود .
هدف از پیشبرد فروش
افزایش فروش هدفی است که تقریباً هر کسب و کاری به دنبال دستیابی به آن است و تبلیغات فروش روشی بسیار مؤثر در دستیابی به آن است . تبلیغات فروش می تواند باعث فروش فوری و ایجاد درآمد برای شرکت شما شود . با ارائه بازپرداخت و یا تخفیف ، پیشنهادات محدود زمانی یا سایر مشوق ها ، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و آنها را تشویق به خرید کنید . در حالت کلی ممکن است به نظر برسد که ارائه تبلیغات و معاملات یک رفتار خود پسندانه است که کسب و کار شما را تغییر می دهد . با این حال کسب و کار شما به همان اندازه که مشتریان شما از تبلیغات فروش استفاده می کنند ، سود می برد . به راحتی می توانید آگاه شوید که هدف اصلی ترفیع چیست؟ – BYJU’S
- حفظ مشتریان : معاملات و تخفیف ها مشتریان شما را درگیر و راضی نگه می دارد .
- جذب مشتریان جدید : راهی بهتر از یک پیشنهاد هیجان انگیز برای جلب نظر افراد جدید وجود ندارد .
- کسب سود : احساس فوریت و تمایل ایجاد شده توسط پیشنهادهای کوتاه مدت به این معنی است که فروش شما می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد . در واقع ، ممکن است در نهایت سود بیشتری نسبت به زمانی که کسب و کار معمولی را انجام می دادید، داشته باشید .
- چرخه فروش خود را تسریع کنید : تبلیغات و پیشبرد فروش ، پیشنهاداتی عالی هستند که می توانند مشتریان بالقوه را در مسیر پرورش شما قرار دهند . شما می توانید از شر محصول قدیمی خلاص شوید ، آگاهی از محصول را افزایش دهید ، محصول جدید را تبلیغ کنید ، مشتریان غیرفعال را فعال کنید و شهرت برند خود را بهبود بخشید .
دیدگاهتان را بنویسید