راهکارهای پیشبرد فروش
19 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط غزاله انیشه
436 بازدید
توضیح راهکارهای پیشبرد فروش
شما به یک طرح پیشبرد فروش نیاز دارید تا بهطور سازمان یافته فعالیت های بازاریابی شرکت خود را توسعه، پیادهسازی، کنترل و ارزیابی نمایید. چراکه خروجی تمامی تحقیقات بازاریابی و تدوین برنامه بازاریابی سازمان شما در ابزارها و تاکتیک های پیشبرد فروش نمودار خواهد شد. درواقع تأثیر طرح پیشبرد شما بر فروش، به چگونگی استفاده از اجزای انگیزشی و پروموشن ها و اینکه چقدر خوب با استفاده از این اجزا ترافیک مشتریان را به درگاه های فروش، ارکان ارتباطی، ابزار تماس و میزهای فروش سازمان بکشید وابسته است. طراحی این برنامه مستلزم تجربه، تحقیق و شناخت دقیق بازار و رفتارشناسی مشتریان می باشد. همچنین انتخاب دوره و زمانبندی و استراتژیهای اجرایی آن در به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه ROI در برنامه بازاریابی مؤثر است.
- تدوین برنامه بازاریابی و فروش
- کمپین های تبلیغاتی
- بازاریابی محتوا
- بازسازی و برند
دیدگاهتان را بنویسید